东走西顾

一个人东走西顾,寻找那份安宁。
I Hope Time Doesn't Change Him - The Drums

小豆之家:

The Drums是一个美国乐队,来自美国纽约布鲁克林区(Brooklyn, New York),由主唱Jonathan Pierce ,吉他手Jacob Graham,Adam Kessler和鼓手Connor Hanwick四人组成。

I never thought I'd wanna die,
从没想过我要去死
But I was looking for a gun
但是我却找了把枪
On a cold night then you found me.
然后在寒冷冬夜你找到了我的尸体
God help me,
god救救我
Because I feel you drifting.
因为我感觉你变了
You're drifting a little,
你变得我我不认识你了

And I'm scared.
我很恐惧
And I hope time
我希望时间
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
我希望时间
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
我请求时间
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
我恳求时间
Doesn't change him.
不要再改变他了
When you hold my hand,
当你握住我的手
Your eyes are looking out the window.
你的眼睛却没有看我
I'm afraid to ask...
我不敢问为什么
So help me
快帮帮我吧
because I feel you drifting.
因为我感觉你从我身边飘走了
You're drifting a little,
你变得我不认识你了
And I'm scared.
我很恐惧
And I hope time
时间啊
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
时间啊
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
时间啊
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
时间啊
Doesn't change him.
不要再改变他了

And I hope time
时间啊
Doesn't change him.
不要再改变他了
I hope time
时间啊
Doesn't change him.
放过他吧
I hope time
时间啊
Doesn't change him.
放过他吧
I hope time
时间啊
Doesn't change him.
放过他吧

小豆之家敬上!

评论

热度(25)